Vanaf het eerste telefonische contact met Robert van Vlijmen had ik het gevoel dat ik hier niet met een doorsnee W&S-bureau te maken had. Ik was geïnteresseerd in de vacature maar ook heel nieuwsgierig om nader kennis te maken met Brederijn 3.0.
Helene nodigde mij niet veel later uit voor een kennismakingsgesprek met Robert in de oude lampenfabriek in Tiel. Vanaf de eerste minuut word je als kandidaat geconfronteerd met de scherpte en snelheid van Robert en dat is best even schakelen. Kom niet onvoorbereid op de koffie, dat is gezellig maar dan sta je zo weer buiten. Zorg dat je weet wat je wilt, wat je kan en waarom jij denkt dat je goed past in de organisatie waar je solliciteert. Als de klik er is, dan heb je aan Robert een hele goede coach. Iemand die niet alleen het belang van de opdrachtgever voor ogen heeft maar er ook is voor de kandidaten. De feedback die je na elk gesprek krijgt is eerlijk, opbouwend en oprecht betrokken. Je bent bij Brederijn geen CV, men is nieuwsgierig naar wie je bent, wat je talenten zijn, wat je moeilijk vindt en waar je verder in wil groeien. De vacature is uitgebreid beschreven en de procedure is van het eerste tot het laatste gesprek gepland. Dat geeft duidelijkheid en is heel prettig.
Ik kijk met plezier terug op de voor mij succesvolle sollicitatieprocedure, de fijne begeleiding door Robert en Helene en ik beveel hen van harte aan bij toekomstige opdrachtgevers en kandidaten. Op 1 mei a.s start ik als Manager Huisvesting & Facilitair bij de Hartekamp groep, een zorginstelling in zuid en midden Kennemerland voor mensen met een beperking of een intensieve zorgvraag. Wonen, werken, leren en ontspannen met ondersteuning die uitgaat van wat wèl kan waardoor je het leven kan leiden dat je voor ogen hebt, iedere dag zo goed mogelijk. Wat fantastisch om daar deel van te mogen uit maken!
Comments are closed.